התחברות
הרשמה
זה הגיוני שקמתי משנת צהריים כי אני מצונן?
27 במאי 2022, 15:25
צינון
הצטננות
שנת צהריים
5 תשובות
כן
ה
הַמְּפַקֵּד
ברור
ל
לּיּ
כן זה הגיוני כי זה מפריע לך לישון
ו
ונום החתיך
כן
l
lilfvckshit
כן ברור
א
אין לי מה לרשום פה:)
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שקמתי בבוקר וחשבתי שאני יפה?
קמתי משנת צהריים ביגלל שהבטן רעבה איך זה הגיוני?
זה הגיוני שאני מצוננת כבר חצי שנה?
הגיוני שקמתי אתמול ב12 בצהריים ולא ישנתי היום כל הלילה ואני בכלל לא עייפה?
אני ממש עייפה הלכתי לישון בשתים עשרה בלילה וקמתי בשתים עשרה וחצי בצהריים זה הגיוני
הגיוני להיות עייף למרות שקמתי בארבע בצהריים?
קרה לכם שקמתם בצהריים ואז אכלתם כבר ארוחת צהריים(או בשרי או דג)?
איך זה הגיוני שישנתי ב3 בלילה וקמתי ב4 בצהריים ואני עייף רצח איךך?
אכלתי איך שקמתי משנת צהריים קורונפלקס שוקולד ו..
קמתי עכשיו משנת צהריים וכולי מזיע למה?
קמתי עכשיו משנת צהריים