3 תשובות
שנת צהריים אה?
מציעה לך לחזור לישון וכך תקומי בבוקר אחרי שינה של המון שעות, אין יותר טוב מזה.
מציעה לך לחזור לישון וכך תקומי בבוקר אחרי שינה של המון שעות, אין יותר טוב מזה.
תאכלי תאכלי!
שואל השאלה:
טוב אני אוכלת
טוב אני אוכלת
אנונימית
באותו הנושא: