התחברות הרשמה

עכשיו קמתי משנת צהריים

לאכול סנדוויץ'או לא? אני קמה ב7 מחר
6 בינואר 2020, 23:53
עייפותלילהאוכל    
3 תשובות
שנת צהריים אה?
מציעה לך לחזור לישון וכך תקומי בבוקר אחרי שינה של המון שעות, אין יותר טוב מזה.
S
Sempiternal
תאכלי תאכלי!
c
c3po
שואל השאלה:
טוב אני אוכלת
אנונימית
באותו הנושא:
קמתי עכשיו משנת צהריים וכולי מזיע למה?
קמתי עכשיו, לאכול צהריים או בוקר?
עד כמה זה נורא שישנתי מאחד בצהריים עד עכשיו ועכשיו קמתי?
עכשיו קמתי, לשתות את הקפה של הבוקר עם וופלות או לאכול כבר צהריים?
קמתי עכשיו אחרי שנת צהריים מתמשכת מה עושים?
קמתי ב 12:00 ולא אכלתי כלום עד עכשיו מה אתם אומרים לאכול ארוחת צהריים או בוקר
קמתי עכשיו מה לאכול? בוקר או צהריים?
קמתי עכשיו..לאכול ארוחת בוקר או להתחיל להכין ארוחת צהריים?
רק קמתי, לאכול ארוחת צהריים עכשיו?
קמתי עכשיו מה לאכול? ארוחת בוקר או צהריים?
קמתי רק עכשיו מה לאכל בוקר או צהריים?