4 תשובות
זה בסדר לגמרי.
זה בסדר.. אין בעיה לצאת עם מישהו בגילך או יותר קטן ממך (לא משהו משמעותי אבל שנה שנתיים זה בסדר) זה עדיף מאשר להיות בת 17 שיוצאת עם מישהו בן 26
זה בסדר הכל טוב
עדיף לך להתחבר לצעירים בני גילך