10 תשובות
מתה
בדוק הם ערפדים
אנונימית
שואל השאלה:
שיט אז זה רק לי? באמת כל מחזור מחדש זה קורה
שיט אז זה רק לי? באמת כל מחזור מחדש זה קורה
אנונימית
בת חווה מבטן ומלידה
אני עוד שנייה מתה פהההההה הרגת אותיייי
אני עוד שנייה מתה פהההההה הרגת אותיייי
אני אומר לך משהו
כשאת במחזור הכל גודל ובולט יותר אז יכול להיות בגלל זה
כשאת במחזור הכל גודל ובולט יותר אז יכול להיות בגלל זה
^ השטחיות שבתשובה הזאת
זה לא שיטחיות אני גם בת ואני אומרת לך אישית שאצלי זה ככה ידידים שלי מסתכלים לשם יותר וגם מתחילים איתי יותר
אנונימית
תגידי צודה שמתחילים איתך/:
חחח אימלה זה כמו כלבים
וואלה אין לי מושג אבל לפחות מתחילים איתך
באותו הנושא: