9 תשובות
בטוח יש לך חברה אחת שאת סומכת עליה דברי איתה שיחה כזו תסבירי לה איך את מרגישה, יכול ליהיות שאת מרגישה לבד כי את פשוט לא נותנת לאף אחד להיכנס ואת לא מפרטת על הרגשות שלך לאף אחד
היי אני חייבת להגיד שאני מרגישה בידיוק כמוך כל מה שכתבת זה מה שעובר עלי .. אני באמת יכולה להבין אותך ותדעי שתקופות קשות עוברות , תמצאי את האנשים הטובים להתחבר אליהם זה יקח זמן ואפילו יהיה קצת קשה אבל מבטיחה לך שזה יעבור אם את רוצה דברי איתי אני פה להכל באמת ..
שואל השאלה:
אין לי.^
הכנסתי כל כך הרבה אנשים לחיים שלי, שכבר אין על מי לסמוך..
אין לי.^
הכנסתי כל כך הרבה אנשים לחיים שלי, שכבר אין על מי לסמוך..
אנונימית
אלה תקופות והן גם עוברות התחושה הזאת לא תשאר לעד בנתיים את יכולה לפרוק להתייעץ או לדבר אם חבר או חברה קורים אלייך שאת מרגישה בטוחים איתם ( או שאת יכולה לדבר איתי :)
אני בטוחה שהמון אוהבים אותך ורוצים בחברתך שאלות תמיד יש תשובות תמיד קשה למצוא אבל זה בסדר ומתישה את גם תמצאי תשובות לשאלות
חסרת תועלת זה הדבר האחרון שאת
אני בטוחה שהמון אוהבים אותך ורוצים בחברתך שאלות תמיד יש תשובות תמיד קשה למצוא אבל זה בסדר ומתישה את גם תמצאי תשובות לשאלות
חסרת תועלת זה הדבר האחרון שאת
שואל השאלה:
whatever-
תודה, את ממש נחמדה 3>
whatever-
תודה, את ממש נחמדה 3>
אנונימית
גם אני עברתי תקופה כזו בחיים, היתחברתי לכמה בשביל לא להרגיש לבד, יצא שהרבה הקשבתי ולא הרבה דיברתי ולכן הרגשתי לבד.אז בחרתי את הילדה שאני הרגשתי שיהיה לה סבלנות להקשיב לי ויצא שבאותה תקופה אנחנו מלא התכתבנו... עכשיו אחרי כמה שנים היא בין החברות הכי טובות שלי, אז אולי זה יעזור לך, במקום להקיף את עצמך באנשים שלא מכירים אותך תחשפי את עצמך למישהי אחת ותתקרבי אליה
שואל השאלה:
אבל אם גם היא תעזוב אותי כמו השאר?
מה זה ישאיר? כאב?
אבל אם גם היא תעזוב אותי כמו השאר?
מה זה ישאיר? כאב?
אנונימית
זה ישאיר כאב אבל לפחות עכשיו קצת יוקל לך, כשתגיעי לגשר תחצי אותו
שואל השאלה:
טוב..
תודה..
טוב..
תודה..
אנונימית
באותו הנושא: