התחברות
הרשמה
זה מעצבן אתכם אם אנשים כותבים בלי סימני פיסוק?
27 בפברואר 2023, 09:38
כתיבה
לשון עברית
פיסוק
מעצבן
2 תשובות
לא
ק
קציצה במצוקה
קצת, אני לא אתעצבן על הבן אדם אבל אני חושבת שזה מאוד חשוב ולפעמים אפילו קריטי להבנה של המשפט אז בסך הכל כן, חשוב לי שיכתבו עם סימני פיסוק:)
א
אופס, התמכרתי לסטיפס
באותו הנושא:
למה אנשים כותבים ב'חחח' זה ממש מעצבן אותי
רק אותי זה מעצבן אנשים שכותבים בלי סימני פיסוק זה בכלל לא ברור מה הם כותבים כי הכל נראה מבולגן?
מה השגיאה שהכי מעצבן אתכם שאנשים אומרים/כותבים?
גם אתכם זה מעצבן שאנשים פה כותבים להשים במקום לשים?
גם לכם מפריע שאנשים כותבים בלי סימני פיסוק?
מעצבן אתכם אם כותבים
מי שכותב, גם אתכם זה מעצבן שקוראים לכתיבה כישרון??
זה מעצבן אתכם שאנשים כותבים בלי ניקוד?
וואי גם אתכם מעצבן שאנשים כותבים: חח או חחח?
גם אתכם זה מעצבן שאנשים כותבים לכן בקיר תגובות שהם כותבים לעוד מלא אנשים?
זה מעצבן אתכם שיש אנשים שכותבים נקודה אחרי כל דבר? גם אם הם כותבים רק "כן" או "לא"?