2 תשובות
קצת, אני לא אתעצבן על הבן אדם אבל אני חושבת שזה מאוד חשוב ולפעמים אפילו קריטי להבנה של המשפט אז בסך הכל כן, חשוב לי שיכתבו עם סימני פיסוק:)