11 תשובות
שואל השאלה:
אע?^
אנונימית
זה סימני מתיחה :)
זה סימני מתיחה רגילים
זה סימני מתיחה
&.
לא קשור לסרטן
&.
שואל השאלה:
ירדתי מאז הרבה במשקל אבל זה לא יורד מה עושים פאק
אנונימית
אי אפשר כלכך להעלים את זה לגמרי
מה יש לך?
&.
שואל השאלה:
שמתי עכשיו (אגב לא יודע למה רשום אנונימית)
אנונימית
זה סימני מתיחה
סימני מתיחה רגילים. עם הזמן הם יבהירו. לכולם יש, אין לך סיבה להרגיש רע עם זה.

חשוב רק להגיד שאנשים שסובלים מקור ומשתמשים באמצעי חימום בחורף בצורה לא זהירה (נניח ישנים עם בקבוק חם רותח צמוד לעור או יושבים ממש על/צמוד לרדיאטור יום שלם), יכולים לפתח סימנים די דומים לזה על העור, וזה כן מסוכן, ויכול להוביל לסרטן עור. זה נקרא toasted skin syndrome. לא ממש מדברים על זה בארץ כי כמעט אין פה חורף אבל הנה, שתדעו. לי זה קרה ועבר כשהפסקתי להשתמש בבקבוק חם רותח ישירות על העור והכל בסדר.