5 תשובות
נופ
אנונימית
יכול להיות שאולי העלת במסה
לא הגיוני.
ישמצב שהפסקת לעשות ספורט? אם כן כנראה שבגלל זה.
ברור שזה הגיוני. ירידה במשקח היא לא הרזיה, הרזיה היא הרזיה וירידה במשקל היא רק ירידה במשקל.
מתאמנים לא מסתכלים על המשקל בגלל שהם יודעים שזה לא משנה כל עוד הם חטובים ובריאים.
מתאמנים לא מסתכלים על המשקל בגלל שהם יודעים שזה לא משנה כל עוד הם חטובים ובריאים.
באותו הנושא: