8 תשובות
כי הם גדלו לתוך כל זה ולומדים הכל מגיל קטן
או שזה פשוט מעניין אותם אז הם לומדים
אנונימית
אנשים שזכו ללמוד, כי הם יודעים שזה חשוב ושזאת מטרה חיינו.
אנונימי
לא יודע הכול, אבל למדתי מלא
כי זה נושאים מעניינים שכיף ללמוד ולהכיר אותם
ולא בהכרח יודעים הכל אבל כן אפשר לברר ולמצוא תשובה להכל
חוקרים ומחפשים ומתעניינים
ברוך השם אני דתי הרבה שנים ומשתדל ללמוד כל הזמן עוד ועוד
גם כי סופגים המוןןןן מהבית וגם כי לומדים במשך השנים בין אם זה עצמאית ובין אם זה בבית הספר
לומדים המון תורה והלכה
באמת יש פה אנשים ממש צדיקים
כמו שלמישהו יכול להיות המון ידע בהיסטוריה או בכלכלה או בלא יודע מה, ככה גם בלימוד תורה. לומדים.