6 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה. תאמת יש נחמה להיות היחיד שמכיר תשיר הזה בארץ , מקווה שיהיו לו יותר לייקים ושהוא פתאום יתן קפיצה
אוקיי תודה. תאמת יש נחמה להיות היחיד שמכיר תשיר הזה בארץ , מקווה שיהיו לו יותר לייקים ושהוא פתאום יתן קפיצה
אהבתי את המנגינה אבל זה לא מסוג הדברים שהייתי שומע ביום יום אבל אהבתי
שואל השאלה:
תודה, גם אני ממש אוהב את המנגינה ואת הזמרי ליווי ואת היחסן חבי. פחות את החלקים שהיא שרה לגמרי לבד אבל בסך הכל אני מאוד אוהב את השיר. לקח לי זמן לשמוע מוזיקה כזאת בהתחלה לא שמעתי זה נהיה הרגל ועכשיו אני שומע מלא ושי לי עוד הרבה שירים בערבית שאני שומע
תודה, גם אני ממש אוהב את המנגינה ואת הזמרי ליווי ואת היחסן חבי. פחות את החלקים שהיא שרה לגמרי לבד אבל בסך הכל אני מאוד אוהב את השיר. לקח לי זמן לשמוע מוזיקה כזאת בהתחלה לא שמעתי זה נהיה הרגל ועכשיו אני שומע מלא ושי לי עוד הרבה שירים בערבית שאני שומע
אם להיות כן מזעזע ברמה אחרת
שואל השאלה:
לפחות אמרת שנחמד זה גם משהו. יכולת בכלל לא לאהוב
לפחות אמרת שנחמד זה גם משהו. יכולת בכלל לא לאהוב
נחמד, פחות התחברתי
באותו הנושא: