התחברות הרשמה

בבקשה תיכנסו אני ממש אשמח לשמוע את דעתכם בנוגע לזה:)

אני עכשיו בכיתה ט ואני שנה הבאה ממש רוצה ללכת למגת ספורט, אבל כמה ביאסו אותי שזה לא הכי כיף שם וגם בגלל שאת תמיד נצאת מזיעה בבית ספר ושזה לא כיף..
וזה קצת ביאס אותי שאומרים לי שלא הכי טוב שם למרות שלא אכפת לי מכל הדברים האלה שאומרים כי אני אוהבת לעשות ספורט.
אבל אני מפחדץ שמתכוונים ספיציפית שהמגמה הזאת לא טובה בכלל כמה סיבות אחרות גם...

מה לדעתכם אני צריכה לעשות?
22 בינואר 2020, 11:49
חוות דעתמה לעשותהתייעצותעצות    
תשובה אחת
אממ.. תלכי לשם ואם לא יהיה טוב מקסימום תעזבי
ג
גברת טונה היחידה
באותו הנושא:
תכנסו בבקשה אשמח לשמוע את דעתכם :) (מחלות נפש וכל זה)
אשמח מאוד אם תיכנסו לסיפור שלי ותגידו לי מה דעתכם על התקציר :)
בבקשה תיכנסו! אני חייבת לשמוע את דעתכם!
אני ממש מפחד כבר פליז תיכנסו אני חייב לשמוע מה לעשות לדעתכם
כל מי שרואה בבקשה תיכנסו ותגידו מה דעתכם בנושא?
אתם חושבים שהיא משקרת? בבקשה תיכנסו אני רוצה לשמוע דעות
אוקיי חברים אני אשמח לשמוע את דעתכם אבל בבקשה תענו ברצינות.
בבקשה בבקשה תיכנסו- מה זה אומר לדעתכם?
תיכנסו בבקשה אני יודעת שלא תאהבו לשמוע את זה אבל בבקשה תיכנסו
בבקשה תיכנסו אני חייב לשמוע עוד דעה!
בבקשה בבקשה תיכנסו לשאלה אני צריכה את דעתכם