בבקשה תיכנסו אני ממש אשמח לשמוע את דעתכם בנוגע לזה:)
אני עכשיו בכיתה ט ואני שנה הבאה ממש רוצה ללכת למגת ספורט, אבל כמה ביאסו אותי שזה לא הכי כיף שם וגם בגלל שאת תמיד נצאת מזיעה בבית ספר ושזה לא כיף.. וזה קצת ביאס אותי שאומרים לי שלא הכי טוב שם למרות שלא אכפת לי מכל הדברים האלה שאומרים כי אני אוהבת לעשות ספורט. אבל אני מפחדץ שמתכוונים ספיציפית שהמגמה הזאת לא טובה בכלל כמה סיבות אחרות גם...