אז כתבתי משהו. אם אתם מסכימים תעתיקו את זה ותשלחו להם את זה בצור קשר! אם אתם רוצים לשנות משהו או להחליף תשנו אבל בבקשה תעזרו:) הנה מה שכתבתי: היי, אני רוצה לבקש ולהציע אם אפשר להחזיר את המיקמק לדפדפן? אני וכל הקהילה ממש אהבנו אותו וזה פחות כיף עם איך שהוא נראה עכשיו... אני הייתי משחקת בזה הרבה ועכשיו זה כבר לא כיף לשחק כשזה ככה. וגם אם בכל זאת אתם לא תחזירו את זה, אפשר שתשאירו את זה שיוכלו להוריד גם אחרי סוף החודש? אם יש אנשים שלא יכולים להוריד? או שהם מורידים למחשב שהם מעבירים עוד חודש? אני ממש מבקשת שתחזירו את זה. בתודה מראש, (השם שלך) וכל קהילת מיקמק בבקשה תעזרו