התחברות הרשמה

מאז שנרשמתי לחדכ אני מרגישה שירדתי קצת מהדת, רק אצלי זה ככה? למה זה משפיע?

מבחינת הצניעות גם
14 ביוני 2022, 17:31
אימוני כושר    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
זה הגיוני שנרשמתי לסדנת כתיבה אבל אני מרגישה שהיא פשוט רוצחת לי את היצירתיות?
ללכת לחדכ או לא ללכת לחדכ?
בגלל שנרשמתי לחדכ בפרופיט מגיע לי אימון חינם עם מאמן וקבעתי למחר אבל אני מפחדת בגלל המצב, איך מבטלים? אין טלפון כנסו
אוקי אני חייבת עזרה אני מרגישה שאני מתחילה להתחרט על שנרשמתי לבית ספר המשך למטה
עדיף ללכת עכשיו לחדכ ולאחר לעבודה בהרבה או ללכת מחר לחדכ ברוגע יותר ?
אני בדרך לחדכ אבל מרגיש אין לי כוח להתאמן
ללכת היום לחדכ ולא לעבודה או מחר ללכת לעבודה ולא לחדכ ? מתי עדיף
ממש באלי ללכת לחדכ אני מרגישה שזה יעזור למצב הנפשי שלי אבל אין לי עם מי ללכת וזה יהיה מביך ללכת לבד בפעמים הראשונות
ללכת לחדכ אחרי בית ספר או ללכת לבית לשים את התיק בבית ואז ללכת לחדכ?
זה הגיוני שאני הולכת לחדכ ומרגישה את השרירים הלא נכונים?
דחוף דחוף - מרגישה קצת חלשה וכואבים השרירים (התקררות מהירה) ואני רוצה ללכת לחדכ