11 תשובות
כי לרוב אין את הספרים שאני רוצה בספריה
^חיזוק
זה גם יותר טוב לסביבה להשאיל ולא לקנות
כדי שישאר לי לקרוא אותו שוב ושוב בלי הגבלה, שישאר אצלי.
שואל השאלה:
ממש באלי לקנות ספרים אבל מאיםה כל הכסף זה ממש יקר בישראל רוב הספרים
אנונימית
כי בספרייה יש לך זמן להחזיק וזה הורס את החוויה של הספר, בנוסף אם זה ספר טוב אני אוהב לקרוא שוב.

^יש מלא מבצעים של 1+1, ספרים ב25 שקלים וכד'. בנוסף יש רשתות, כמו סיפור חוזר למשל, שמוכרות ספרים במחירים זולים מאוד עם הנחות (בסיפור חוזר זה ספר ב20 שקלים עם זיכוי של 10 שקלים על כל ספר שאת מביאה מהבית).
שואל השאלה:
ואני קוראת מלא אני קוראת סדרנ של 5 ספרים בשבוע
אנונימית
הלכתי לקנות ספר על פסיכולוגיה...
אני מאוד אוהבת את הנושא הזה והייתי רוצה שהספר הזה יהיה שלי, ויהיה אצלי בבית גם אחרי שאני קראתי אותו.
מסכימה עם זה שזה חוסך, לכן בספרים של ביהס וכאלה אני לוקחת מהספריה...
אבל ספרים שאני בוחרת אישית מתוך עניין, יש רצון שישארו אצלך בבית...
^את יכולה לנסות ללכת לחנות ספרים יד שנייה יש אחת כזאת בערך בכל עיר בארץ ויש שם ספרים ממש זולים ב20 שקלים בערך או פחות שנשארים איתך
לרוב אני משאילה מהספרייה אבל לפעמים מתבאסת.. באלי לדפדף שוב בסדרים שקראתי מידי פעם
אני פוחדת מהספרנית
יש כמה סיבות
יש ספרים שלא תמצאי בספרייה
ויש ספרים שאני אוהבת לקרוא שוב ושוב (לרוב ספרי עיון)
ולרוב יש לי קשר כזה לספרים שאני קוראת אז אני רוצה שישארו אצלי
אנונימית