3 תשובות
ועוד לשאלה שלך כל 4יום זה יום מנוחה יוצא 23אימונים ולא אשקר כל אימון קשה יותר מהשני
יש אפליקציה נהדרת תרשום six pack in 30days בעיקרון זה אמור לתת לך קוביות תוך חודש אבל זה נשמע לא הגיוני כ"כ,כן אני יכול להגיד לך שהביקורת באפליקציה היא מדהימה וכמעט כולם אומרים שתוך חודש יש שינוי ואני מאמין שיש,אני רק ביום השלישי וירדתי קילו אבל חוץ מזה אני שורף גם קלוריות ממקומות אחרים,הקיצר רוצה תוצאות ותרגילים טובים לך לאפליקציה וכמובן אתה חייב לשמור על תזונה נכונה
שואל השאלה:
אם זה קשור אז שתדעו שיש לי הליכון
אם זה קשור אז שתדעו שיש לי הליכון
באותו הנושא: