3 תשובות
בתור מתאמנת, השרירים התפוסים הם ממש לא מדד. אני מתאמנת תחרותי ולא תמיד נתפס לי, זה נורמלי ממש. מוסיפה לך קישור לכתבה שמסבירה על זה המון
שואל השאלה:
אבל תקשיבי אני מרגישה בכלל לא תפוסה למחרת
במשך כמה אימונים טובים מאז
נשמע לי דפוק
אנונימית
שרירים תפוסים הם לא מדד! רק איך שאת מרגישה באימון
אם קל לך, תעלי דרגת קושי. אם לא, לא