6 תשובות
לא ממש מומלץ
זה סבבה
בדרך כלל יש למיקרו הגדרה מיוחדת של הפשרה
אם חיממת אותו סתם ככה 30 שניות יש מצב שמבחוץ הוא חם אבל בפנים - קרח
עדיף או להגדיר על הפשרה או להוציא אותו מהמקפיא ולחכות קצת
אם חיממת אותו סתם ככה 30 שניות יש מצב שמבחוץ הוא חם אבל בפנים - קרח
עדיף או להגדיר על הפשרה או להוציא אותו מהמקפיא ולחכות קצת
שואל השאלה:
אבל אם אטגן את זה עכשיו זה יצא רגיל?
אבל אם אטגן את זה עכשיו זה יצא רגיל?
אנונימית
לא כי קודם זה עדיין קר וזה לא לגמרי קיבל את כל חום כדי להיות מוכן
בדרך כלל לא רצוי להפשיר דברים במיקרו
באותו הנושא: