6 תשובות
רוב הסיכויים שהוא יהיה קר מבפנים ולא מוכן..
עדיף שתפשירי אותו אחרת זה לא יצא טעים
עדיף שתפשירי אותו אחרת זה לא יצא טעים
שימי בתנור הוא גם יהיה קריספי וטעים רצח
זה ישפיע על הטעם כי כל הנוזלים שקפאו לך בשניצל פשוט ימסו ואז סתם יהיה לך שניצל רטוב
^מה זה משנה? הנוזלים הקפואים זה הנוזלים שהיו בשניצל מההתחלה, לא התווספו לו עוד נוזלים כשהיא הקפיאה אותו
זה כן^^
ואני מדברת מניסיון
ואני מדברת מניסיון
לא יהיה לך טעים בכלל
באותו הנושא: