7 תשובות
לי זה לא קרה, אבל אם היא מבפנים בסדר אז נראה לי שאפשר לאכול, לא?
שואל השאלה:
לא יודעת אני שואלת אותכם חחח
לא יודעת אני שואלת אותכם חחח
אנונימית
אסור להכניס בננות למקרר בכלל בשום צורה
ולמקפיא אסור עם קליפה
פעם הבאה אם זה למקפיא תחתכי אותן לפרוסות
ולמקפיא אסור עם קליפה
פעם הבאה אם זה למקפיא תחתכי אותן לפרוסות
שואל השאלה:
אהה...תודה
אהה...תודה
אנונימית
שואל השאלה:
גם לכם זה קרה? כי מבפנים היא רגילה לגמריי
גם לכם זה קרה? כי מבפנים היא רגילה לגמריי
אנונימית
לא אחות
לא לאכול
באותו הנושא: