7 תשובות
לי זה לא קרה, אבל אם היא מבפנים בסדר אז נראה לי שאפשר לאכול, לא?
שואל השאלה:
לא יודעת אני שואלת אותכם חחח
אנונימית
אסור להכניס בננות למקרר בכלל בשום צורה
ולמקפיא אסור עם קליפה
פעם הבאה אם זה למקפיא תחתכי אותן לפרוסות
שואל השאלה:
אהה...תודה
אנונימית
שואל השאלה:
גם לכם זה קרה? כי מבפנים היא רגילה לגמריי
אנונימית
לא אחות
לא לאכול