התחברות הרשמה

איך להגיד למישהו שהוא מוצא חן בעיניי בוואצאפ?

גם נפגשנו במציאות ואני מרגיש ממנו מבוכה אליי גם
10 ביוני 2022, 13:16
התחלותהידלקותהודעותמיליםWhatsApp    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני הולך להגיד לו שהוא מוצא חן בעיניי בוואצאפ..
הכרתי מפה מישהו והוא מוצא חן בעיניי והוא מדהים ואני חושבת שהוא לא אוהב את עצמו ואני כל כך רןצה להגיד לו כמה הוא
להגיד למישהו שהוא מוצא חן בעיניי או לחכות שהוא יעשה את הצעד?ואחרי כמה פגישות זה סבבה להגיד?
איך להגיד למישהו שהוא מוצא חן בעיניי? בווצאפ
להגיד לו שהוא מוצא חן בעיניי?
אוף,אני רוצה להגיד לה שהיא מוצאת חן בעיניי אבל לא מוצא את הרגע המתאים
לומר למישהו בפגישה שניה שלנו שהוא מוצא חן בעיניי זה מוקדם ?
אמרתי לחבר טוב שלי שהוא מוצא חן בעיניי ומאז הוא מתנהג אליי מוזר מאוד
מה יותר מעליב להגיד למישהו שהוא נראה זקן או להגיד למישהו שהוא נראה בן 12?
איזה קללה בדרכ אומרים למישהו שעשה משהו שלא מוצא חן בעיניי?
אם נתתי למישהו מפה את האינסטגרם שלי והוא לא מוצא חן בעיניי ומתחיל להלחיץ אותי - לחסום?