8 תשובות
שאתם אוהבים לדבר xd
שזה לא הגיוני?
אימאלה
אתם אוהבים לדבר
אתם אוהבים לדבר
כלום
אנונימי
שאתם עייפים
לא חסר לכם התעניינות אחד בשני, לא חסר גם נושרים שיחה, כיף לכם בחברת אחד השני?
שאתם מוצאים הרבה נושאי שיחה לדבר עליהם
והלוואי שאני וחבר שלי היינו ככה :/
והלוואי שאני וחבר שלי היינו ככה :/
איך הצלחתם-
באותו הנושא: