התחברות
הרשמה
היי תקשיבו אני וחבר שלי לא דיברנו הרבה אתמול ובערך אתמול בשעה שמונה בערב שלחתי לו הודעה של שבת שלום והוא סינן
כתבתי לו מספר הודעות והתקשרתי הרבה הוא לא עונה עד עכשיו הדברים האלה מכניסים אותי ממש ללחץ ומוציאים אותי מאיזון .. מה אני יכולה לעשות
21 במאי 2022, 14:00
5 תשובות
לחכות. אולי קרה לו משהו
או לשאול אותו אם הכל טוב
C
ChocoChan
שואל השאלה:
כן שאלתי אין הוא לא עונה
צ
צ...
תלכי אליו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גר ארבעים דקות ממני
צ
צ...
אז תסעי אליו, אולי משהו קרה
אני הייתי נוסעת, לא הייתי מחכה עד שיענה גם אם הוא לא יודע שאני עומדת להגיע
אנונימית