7 תשובות
אני עייפה מידי בשביל לענות, אבל זה לא בריא. אני אומרת את זה בתור אחת עם תואר בעבודה סוציאלית.
מה זה משנה מה דעתנו? את מאושרת? יופי. פה זה נגמר. אין שאלה(:
אני חושבת שזה חשוב לשמור על הבריאות הפיזית כדי לשמר גם בריאות נפשית. אם לא ישנת לילה בגלל שדיברת בטלפון ועכשיו את לא ישנה כי את מרוגשת מידי... מבינה?
שואל השאלה:
וואי נכון^
וואי נכון^
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא בריא?^
למה לא בריא?^
אנונימית
נשמע קצת לא בריא...
מלבב
באותו הנושא: