7 תשובות
אני עייפה מידי בשביל לענות, אבל זה לא בריא. אני אומרת את זה בתור אחת עם תואר בעבודה סוציאלית.
Nim
מה זה משנה מה דעתנו? את מאושרת? יופי. פה זה נגמר. אין שאלה(:
אני חושבת שזה חשוב לשמור על הבריאות הפיזית כדי לשמר גם בריאות נפשית. אם לא ישנת לילה בגלל שדיברת בטלפון ועכשיו את לא ישנה כי את מרוגשת מידי... מבינה?
Nim
שואל השאלה:
וואי נכון^
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא בריא?^
אנונימית
נשמע קצת לא בריא...
Nim