4 תשובות
נייס? מה אכפת לי
*מהתמימים בהגזמה*
אנונימית
מזעזע
מנרמלים את זה.
זה ממש לא בסדר
הם עושים את זה הרבה בינם לבין עצמם, יש כאלה שחושבים שזה פסול כי זה מונח שבהתחלה נוצר על ידי לבנים עשירים בעבר ככינוי גנאי לעבדים. זה בינם לבין עצמם מבחינתי.
כלום