7 תשובות
גריינדקור מזעזע פשוט.
זה בושה שזה חלק מהמטאל.
התיפוף עוד טוב יחסית אבל הגיטרה עם יותר מדי דיסטורשיין וה"זמר" נשמע כמו חייזר על סמים.
חחח קצת כן, אתה כאילו מכיר עוד מוזיקה מהסוג או שאתה במקרה נתקלת בזה איכשהו
שואל השאלה:
אני מכיר את הסגנון ממזמן אבל זה בכלל לא הטעם שלי, אני סתם אוהב לפעמים לחפש מוזיקאים ולהקות שאני לא מכיר מכל סגנון אפשרי
אנונימי
שואל השאלה:
דווקא לי זה מזכיר שאגה של אריה חח
אנונימי
all jokes aside שמעתי vocals מהסוג הזה שהן הרבה יותר טובות הוא פשוט נשמע לא טוב וזה חבל
*אני בעודי מקליט vocals ללהקה שלי בשירותים אחרי שאכלתי אוכל הודי*
נייס