18 תשובות
ליל דארקי לא חצי שחור? ^
לא
כי הם שחורים? מי שלא שחור מנסים לבטל אותו כמו lil darkie
אנונימית
למה זה כזה נורא להגיד את הn word זה כולה מילה היום כולם יותר מדי פוליטיקלי קורקט
ככה בא להם
שאלה טובה
רק הזמרים השחורים או בכללי שחורים יכולים להגיד את זה אבל לבנים לא
כי הם קולים ומגניבים
ניגה ניגה ניגה ניגה
רגע דופקים לי בדלת..
רגע דופקים לי בדלת..
פאק אתה כזה מגניב אפשר קצת מהמגניבות שלך
פאק את כזאת מפגרת אפשר קצת מהטמטום שלך?
זה כדי להמשיך שמותר להגיד את זה ולאף אחד לא אכפת
זה כדי להמשיך שמותר להגיד את זה ולאף אחד לא אכפת
יכלת פשוט להגיד את זה
^ אבל אז אני לא אצא מגניב
בעייתי.
בעייתי.
הם שרים ואומרים את המילה הזאתף לא כי הם רק חושבים שמותר להם, אלא כי *מותר* להם. מה זה אסור?? תגיד לי אתה אמיתי??
זאת רק מילה אתם יודעים..
למה לעשות מזה סיפור?
בני האדם המציאו את המילים ואת המשמעויות שלהם. אבל בתכלס?
תנסו לחשוב על זה טיפה יותר לעומק. זה בסך הכל צלילים שיוצאים לנו מהפה, אז למה שאני לא אוכל להוציא את הצלילים ואת ההיגויים האלה מהפה שלי ללא הפסקת דיבור באמצע?
זה נטו מילים אל תקחו את זה קשה..
אני יכולה עכשיו להמציא איזו מילה (aka ליטרלי צלילים מהפה ולא יותר מזה) ולהגיד שהמשמעות שלה זה משהו שלאנשים מסויימים אסור להגיד.
בעבר המילה הזאת הייתה "רעה" בגלל אנשים $%#$% אבל חאלס, אנחנו לא בעבר עכשיו.
אנחנו בהווה.
עכשיו כבר אין את מה שהיה פעם
תפסיקו כבר לאסור על אנשים להגיד מילים וביטויים מסויימים, מה כבר אי אפשר לצחוק על שום דבר בלי שתקחו ללב?
~אם אנשים יגיבו למה שכתבתי פה, אני לא אענה. אני אפילו לא מתכוונת להכנס לשאלה הזאת יותר :)~
תהנו לצאת עליי
זאת רק מילה אתם יודעים..
למה לעשות מזה סיפור?
בני האדם המציאו את המילים ואת המשמעויות שלהם. אבל בתכלס?
תנסו לחשוב על זה טיפה יותר לעומק. זה בסך הכל צלילים שיוצאים לנו מהפה, אז למה שאני לא אוכל להוציא את הצלילים ואת ההיגויים האלה מהפה שלי ללא הפסקת דיבור באמצע?
זה נטו מילים אל תקחו את זה קשה..
אני יכולה עכשיו להמציא איזו מילה (aka ליטרלי צלילים מהפה ולא יותר מזה) ולהגיד שהמשמעות שלה זה משהו שלאנשים מסויימים אסור להגיד.
בעבר המילה הזאת הייתה "רעה" בגלל אנשים $%#$% אבל חאלס, אנחנו לא בעבר עכשיו.
אנחנו בהווה.
עכשיו כבר אין את מה שהיה פעם
תפסיקו כבר לאסור על אנשים להגיד מילים וביטויים מסויימים, מה כבר אי אפשר לצחוק על שום דבר בלי שתקחו ללב?
~אם אנשים יגיבו למה שכתבתי פה, אני לא אענה. אני אפילו לא מתכוונת להכנס לשאלה הזאת יותר :)~
תהנו לצאת עליי
אמרתי מילת גנאי למה אף אחד לא צוחק
יכלנו לקיים דיון אבל את אפילו לא מוכנה לשמוע דעה שונה משלך
זה לא כזה נורא להגיד את זה
niga
באותו הנושא: