7 תשובות
לא חוץ מהאוניברסיטה
באיזשהו מקום כן
מפתח את החשיבה בעיקר והתמודדויות עם בעיות גם אם לא ממש רוצים
מפתח את החשיבה בעיקר והתמודדויות עם בעיות גם אם לא ממש רוצים
אנונימי
בעיקרון לא, לא תשתמש בזה ביומיום אחרי הבית ספר.
אבל זה מפתח לך את המוח.
אבל זה מפתח לך את המוח.
אנונימי
תלוי במה שאתה מתכנן ללמוד ולעבוד
לא.
בדיחה של המורה שלי למתמטיקה:
אנשים הלכו במדבר ועם הזמן הם נהיו צמאים ורעבים הם הולכים והולכים והולכים ואז הם מוצאים מישהו ושאלו אותו "תגיד איפה אנחנו?" הוא חשב וחשב וחשב ואז אמר להם "אתם פה!" מייד האנשים מבינים שהאיש הוא מתמטיקאי. למה?
1.הוא חשב הרבה ליפני שהוא ענה
2.הוא נתן תשובה מדוייקת (הם באמת פה...)
3 זה לא עזר בשום דבר ;-)
אנשים הלכו במדבר ועם הזמן הם נהיו צמאים ורעבים הם הולכים והולכים והולכים ואז הם מוצאים מישהו ושאלו אותו "תגיד איפה אנחנו?" הוא חשב וחשב וחשב ואז אמר להם "אתם פה!" מייד האנשים מבינים שהאיש הוא מתמטיקאי. למה?
1.הוא חשב הרבה ליפני שהוא ענה
2.הוא נתן תשובה מדוייקת (הם באמת פה...)
3 זה לא עזר בשום דבר ;-)
כן.
אמנם חלק גדול מהמתמטיקה שלומדים בבית הספר לא תשמש אותנו ברוב המקצועות שנבחר, אבל מתמטיקה ובכללי ללמוד זה דבר שמפתח את המוח והחשיבה, ומוח מפותח וחכם עוזר בכל דבר בחיים.
אמנם חלק גדול מהמתמטיקה שלומדים בבית הספר לא תשמש אותנו ברוב המקצועות שנבחר, אבל מתמטיקה ובכללי ללמוד זה דבר שמפתח את המוח והחשיבה, ומוח מפותח וחכם עוזר בכל דבר בחיים.
באותו הנושא: