5 תשובות
כן, לקראת הסוף
דרך האתר של מדא.
מפרסמים את הקורס לקראת סוף הקיץ ואז יש אפשרות להירשם. לרוב גם שולחים באתר וקבוצות של העיר ולפעמים גם דרך בתי הספר.
אני מסיימת קורס ב23.6 ועולה למשמרות בתחילת יולי. ברגע שמסיימים קורס אפשר לעלות למשמרות
בתחילת כיתה ט הקורס כו
התנדבות מתחילה בסביבות כיתה י
שואל השאלה:
אז צריך להירשם לקורס בקיץ של ח?
סוף כיתה ח או חופש גדול או פשוט ממש תחילת ט גם עובד