18 תשובות
תלוי בתחנה לרוב ההרשמות מתחילות בתקופה הזאת תדברי עם התחנה הקרובה שלך או להתקשר למוקד מדא
^תגידי נכון שאני לא שואל השאלה האבל השאלה שלי קשורה לשאלה שלו: בשביל שקורס קיץ יתחיל צריך שהקורס השנתי יסתיים קודם או שזה לא קשור אחד לשני?
אז כן צריך לחכות שהקורס השנתי יסתיים כדי להתחיל את הקורס קיץ?
מין הסתם שאתה צריך, קורס קיץ זה למתנדבים ותיקים לא לחניכי קורס
איזה תחנה את?
אני מדבר על קורס 60
אז כמו שאמרתי צריך שהקורס 60 הראשון יגמר ורק אז אפשר לפתוח מחזור חדש
סבבה תודה!
סתם שאלה מאיזה מרחב את אם אפשר לשאול?
איזו תחנה את/ה?
נייס אני מירקון
אתה חדש?
אני עד סוף חודש הבא או גג אמצע אוגוסט מסיים קורס 60 שנתי (עברתי כבר עיוני סוף מועד א עם ציון של 87.5!!!) נשאר לי רק לעבור מעשי ווקס סיום וזהו
יאלה אתה תצליח
תודה!
הכוונה שלך לקורסי קיץ זה קורסים של אחרי קורס 60?
כמו קורס מדריכיל ותארן?
או שאתה מדבר על הקורס 60 בקיץ
כי זה דברים שונים
כמו קורס מדריכיל ותארן?
או שאתה מדבר על הקורס 60 בקיץ
כי זה דברים שונים
בתור מדריכה מה שידוע לי שכן צריך קודם כל שהמחזור הראשוני יסתיים ורק אז אפשר להתחיל הכל מהתחלה
קרית אתא
באותו הנושא: