התחברות
הרשמה
עליתי לכיתה ט ואני רוצה להתחיל קורס במדא איך נרשמים ומתי זה מתחיל?
6 בספטמבר 2021, 11:37
מד"א
התנדבות
קורסים
מגן דוד אדום
כיתה ט'
תשובה אחת
תפני לתחנה הקרובה לבית שלך ותשאלי מתי מתחיל קורס חדש, לרוב באים מהבית ספר להסביר
נ
נסיכת הנוצרים
באותו הנושא:
אני בכיתה ט' ואני רוצה להתחיל לשים פאה ,הילדים יצחקו עליי?
תקשיבו ממש קשה לי עליתי לחטיבה ואני לא מסוגלת להיכנס לכיתה אני יושבת ובוכה
אני רוצה להתחיל עם מישהי שעולה לכיתה יא אני עולה לכיתה י ואני מפחד שהיא לא תרצה אותי בגלל הגיל וזה להתחיל איתה?
לא קראתי בחיים ספרים ואני בכיתה י אני רוצה להתחיל לקרוא איזה ספרים אתם ממליצים?
אני נער טיפה ביישן ואנע בכיתה ט ואני רוצה להתחיל להיות קצת יותר עם בנות
היום עליתי לכיתה ז ראיתי ילדה ממש יפה עם אופי טוב לפי מה שהכרתי היום והתאהבתי בה אני כיתה ז היא כיתה יב איך להתחיל איתה?
טוב אז אני עליתי לכיתה ז' ואני רוצה להתחבר לכיתה החדשה שלי
אני בכיתה ח ואני רוצה להתחיל... המשך בפירוט
אני בכיתה י ואני רוצה להתחיל לתכנן את הדרך שלי לצבא,
רק עליתי לכיתה י' ואני כבר שבוזה מהתחת
עליתי לכיתה י' ואני רוצה לעלות תמונה, מה כדי לכתוב?