21 תשובות
מתי היהודים תמכו בצד הרע
שואל השאלה:
יהודים תמכו באצולה הפולנית וכשהעבדים המסכנים עשו מרד הם התחילו להרוג יהודים כנקמה.
יהודים תמכו במשטר הקולוניאלסטי בצפון אפריקה אבל כשהאירופאים עזבו הערבים התחילו לפרוע בהם.
יהודים תמכו באצולה הפולנית וכשהעבדים המסכנים עשו מרד הם התחילו להרוג יהודים כנקמה.
יהודים תמכו במשטר הקולוניאלסטי בצפון אפריקה אבל כשהאירופאים עזבו הערבים התחילו לפרוע בהם.
אנונימי
כן גרמניה ממש הייתה הצד הצודק וכשבחרנו בצד הרע הם שמו אותנו בתאי גז ממש נבלים אנחנו
שואל השאלה:
יהודים תמכו, הנהיגו והקימו את המשטר הקומוניסטי ברוסיה שהביא למותם של מיליונים, חלק מהאנשים (בעיקר באוקראינה) שנאו בגלל זה יהודים ושיתפו פעולה עם הגרמנים.
יהודים תמכו, הנהיגו והקימו את המשטר הקומוניסטי ברוסיה שהביא למותם של מיליונים, חלק מהאנשים (בעיקר באוקראינה) שנאו בגלל זה יהודים ושיתפו פעולה עם הגרמנים.
אנונימי
כי אף אחד לא אוהב יהודים באמת אחי תבין
אנונימי
זה לא היה הצד הרע היהודים היו חכמים ומלומדים לא כמו הכפרים השוטים העבדים
בגלל זה הם תמכו באצולה הפולנית כי היהודים
הם בעצמם סוג של אצולה הם לא היו איכרים
יותר התאים להם עבודות מכובדות שמתאימות
לראש שלהם וזה אחת הסיבות הכי גדולות לאנטישמיות שהיהודים כמעט תמיד היו בעבודות
המכובדות אז זה גרם קנאה בין הגויים
אבל זה לא הצד הרע זה הצד המכובד
בגלל זה הם תמכו באצולה הפולנית כי היהודים
הם בעצמם סוג של אצולה הם לא היו איכרים
יותר התאים להם עבודות מכובדות שמתאימות
לראש שלהם וזה אחת הסיבות הכי גדולות לאנטישמיות שהיהודים כמעט תמיד היו בעבודות
המכובדות אז זה גרם קנאה בין הגויים
אבל זה לא הצד הרע זה הצד המכובד
^^^הקומינזם בעצמו היה נגד יהדות( הדת)
והיהודים תמכו בזה כי אנטישמיות אסורה שם
והם רצו שוויון זכויות
והיהודים תמכו בזה כי אנטישמיות אסורה שם
והם רצו שוויון זכויות
די מריח לי אנטישמי.
השאלה היא אחרת, למה כל פעם שיש חילופי שלטון וכאוס הגויים ראו לנכון לטבוח לאנוס ולבזוז את היהודים?
השאלה היא אחרת, למה כל פעם שיש חילופי שלטון וכאוס הגויים ראו לנכון לטבוח לאנוס ולבזוז את היהודים?
קשה מאוד להמשיך בדרך הישר כשכולם מסביבך סוטים
אנונימי
נראלי לא למדת הסטוריה כמו שצריך
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא היה הצד הרע היהודים היו חכמים ומלומדים לא כמו הכפרים השוטים העבדים
בגלל זה הם תמכו באצולה הפולנית כי היהודים
הם בעצמם סוג של אצולה הם לא היו איכרים
יותר התאים להם עבודות מכובדות שמתאימות
לראש שלהם וזה אחת הסיבות הכי גדולות לאנטישמיות שהיהודים כמעט תמיד היו בעבודות
המכובדות אז זה גרם קנאה בין הגויים
אבל זה לא הצד הרע זה הצד המכובד
טעות אחת גדולה, בפולין היו יהודים שהיו כפריים עניים עוד במאה ה20 ואותם כפריים עניים תמכו באצולה.
זה לא היה הצד הרע היהודים היו חכמים ומלומדים לא כמו הכפרים השוטים העבדים
בגלל זה הם תמכו באצולה הפולנית כי היהודים
הם בעצמם סוג של אצולה הם לא היו איכרים
יותר התאים להם עבודות מכובדות שמתאימות
לראש שלהם וזה אחת הסיבות הכי גדולות לאנטישמיות שהיהודים כמעט תמיד היו בעבודות
המכובדות אז זה גרם קנאה בין הגויים
אבל זה לא הצד הרע זה הצד המכובד
טעות אחת גדולה, בפולין היו יהודים שהיו כפריים עניים עוד במאה ה20 ואותם כפריים עניים תמכו באצולה.
אנונימי
שואל השאלה:
השאלה היא אחרת, למה כל פעם שיש חילופי שלטון וכאוס הגויים ראו לנכון לטבוח לאנוס ולבזוז את היהודים?
כי השלטון הישן התאכזר אל העם והיהודים תמכו בו.
השאלה היא אחרת, למה כל פעם שיש חילופי שלטון וכאוס הגויים ראו לנכון לטבוח לאנוס ולבזוז את היהודים?
כי השלטון הישן התאכזר אל העם והיהודים תמכו בו.
אנונימי
לא נראלי שהבנת את תמונת המצב בפולין דאז כדי להגיד דברים כאלה, ואתה לא מסתכל על ההיסטוריה כמו שצריך כדי לנתח את הדברים הללו
אנונימית
תאמין לי אנחנו יותר טובים בהשוואה לכולם.
כל עם עשה דברים רעים
כל עם עשה דברים רעים
שואל השאלה:
תמונת המצב בפולין הייתה מאוד ברורה.
הייתה אצולה שמתעללת באדם הפשוט ומעבידה אותו, והיה את האדם הפשוט והמסכן.
היהודים תמכו באצולה מתוך אינטרס, האינטרס שלהם היה חשוב יותר מהסבל של העם, העם הפולני בארצו שלו!
תמונת המצב בפולין הייתה מאוד ברורה.
הייתה אצולה שמתעללת באדם הפשוט ומעבידה אותו, והיה את האדם הפשוט והמסכן.
היהודים תמכו באצולה מתוך אינטרס, האינטרס שלהם היה חשוב יותר מהסבל של העם, העם הפולני בארצו שלו!
אנונימי
מה האינטרס
ובדקתי קצת ולא ראיתי שיהודים עשו משהו כפי שאת מתארת
למעשה היהודים תמיד חיו בשקט ולא תמכו באף אחד
פשוט כולם תמיד חיפשו תירוץ להרוג אותנו
פשוט כולם תמיד חיפשו תירוץ להרוג אותנו
שואל השאלה:
יהודים הובילו את הקומוניזם ברוסיה.
יהודים הובילו את הקומוניזם ברוסיה.
אנונימי
^כי הם חשבו שזה יביא להם שוויון אבל בסוף זה היה נגדם וחוץ מזה אתה אומר שהיהודים היו הצד של האצולה אז זה סותר את זה שהם הובילו את הקומוניזם כי בקומוניזם אין מעמדות
^^לא הצדיקים שביניהם בלשון המעטה
לא ראיתי רב שפסק כך
למעשה רוב היהודים שגרמו לצרות היו דומים כל כך לגוים שאין מה להחשיב אותם ליהודים בנושא זה כי הם לא הולכים על פי דעת תורה ולכן הם האשמים ולא היהדות
לא ראיתי רב שפסק כך
למעשה רוב היהודים שגרמו לצרות היו דומים כל כך לגוים שאין מה להחשיב אותם ליהודים בנושא זה כי הם לא הולכים על פי דעת תורה ולכן הם האשמים ולא היהדות
באותו הנושא: