7 תשובות
חיכו שהעולם יהיה עסוק במלחמה (שהם התחילו) בשביל שלא ישימו לב ליהודים
הם עשו זאת לפני כן אבל בהדרגה כי אחרת הציבור היה מתנגד כי גם לציבור הגרמני היה יחסים טובים עם היהודים אז המפלגה הנאצית בטיפין טיפין שטפה להם את המוח.
כנראה כי לא היה להם כמעט במי לפגוע
(והם גם העדיפו את המחנות מחוץ לגרמניה)
(והם גם העדיפו את המחנות מחוץ לגרמניה)
שואל השאלה:
תודהה נשמות יפות
תודהה נשמות יפות
כי הם נאסים
להיטלר היה ממש חשוב הנראות של גרמניה כלפי שאר העולם, זאת אומרת שהוא לא יכל להתחיל להרוג יהודים כי אז בעולם היו יכולים להתנגד ולתאת נגדו. לכן הוא חיכה 5 בערך שנים כדי להפוך אותם למעצמה שפוחדים ממנה וכבר לא היה לו אכפת איך שאר העולם היה רואה אותם.
שואת היהודים התחילה כמה חודשים אחרי עליית הרייך השלישי וכניסת הנאצים לשלטון. זה התחיל מחוקים מפלים ואז עם תחילת המלחמה הם התחילו גם להרוג אותם.
באותו הנושא: