6 תשובות
השליט כאשר הוא עלה לשלטון הוא התחיל את הפגיעה נגד שהיהודים
הם היו קודם צריכים לבסס את השלטון שלהם, לשכנע את העם הגרמני שהפגיעה ביהודים היא אכן הפיתרון, ולהפוך את גרמניה לדיקטטורה שמושתת בידי היטלר
היטלר לא חשף את כוונותיו האמיתיות, משום שחשש מדעת-קהל שלילית כלפי שלטונו מצד מדינות אירופה.
הסוואת מטרותיו מהעולם ומהעם הגרמני ברובו אפשרה את הגשמתן באין מפריע.
הסוואת מטרותיו מהעולם ומהעם הגרמני ברובו אפשרה את הגשמתן באין מפריע.
אנונימי
הכוונה שבשנות המלחמה במיוחד לעולם כבר לא היה אפשרות ממש לעשות משהו.
אז לכן הפגיעה הייתה בעיקר אז.
אז לכן הפגיעה הייתה בעיקר אז.
אנונימי
הם היו צריכים לבסס את השלטון ולארגן את זה ביסודיות כך שלא תהיה ליהודים דרך להתקומם או אפילו להבין שזה יקרה
הם פגעו בהם גם לפני פשוט לקח להם זמן להוציא את תוכניתם לפועל. הם רצו בהתחלה לגרש את היהודים אבל התוכנית הזאת נכשלה וגם היו עוד תוכניות שנכשלו והתוכנית של השואה הייתה הכי טובה.
אם אתה שואל על ממש בהתחלה, השלטון שלהם לא היה מבוסס מספיק והם היו סתם מפלגה
אם אתה שואל על ממש בהתחלה, השלטון שלהם לא היה מבוסס מספיק והם היו סתם מפלגה
באותו הנושא: