4 תשובות
תאכלי אוכל בריא ןטוב, ספורט לגמריי עוזר ותאמת איו לי ככ איל לייעץ לך אני בעצמי עם הפרעות אכילה אבל פשוט תנסי לאכול אוכל בריא ולאכול לא לדלג על ארוחות כמוני
1) לא לאכול זה לא הדרך להרזות
2) לעשות רק ריצות לא עושה הרבה
3) הגוף צריך אוכל בשביל לשרוד
4) אולי את מעלה מסת שריר (למרות שאני בספק)
2) לעשות רק ריצות לא עושה הרבה
3) הגוף צריך אוכל בשביל לשרוד
4) אולי את מעלה מסת שריר (למרות שאני בספק)
אנונימית
שואל השאלה:
איך יודעים אם אני מעלה
איך יודעים אם אני מעלה
אנונימית
בגלל שאת לא אוכלת אז הגוף שלך שומר ממש את כל מה שאת מכניסה לגוף שלך אז כדאי לאכל יותר ולאכל בריא ככה תוכלי להיות בריאה יותר
באותו הנושא: