11 תשובות
המשפט הזה שייך ממש לתקופה פרימיטיבית, לדעתי אם בן הרביץ לבת לא משנה איזה גיל הוא פשוט הרביץ, למצוא לזה הקשר של "חיבה" בגיל צעיר זה דבילי
אותי אישית לימדו להחזיר(:
מה? אני תמיד ראיתי שמענישים בנים שעושים את זה
אנונימי
דיי לא צריך להגזים. אני באמת לא מבינה אנשים שהופכים דברים קטנים כאלה לרציניים. זה שבן מטשך למישהי בצמה זה משהו לגמרי חסר נזק ופשוט הרגשה קצרה לא נעימה שסך הכל נעשתה בצחוק ילדותי, לא מכוונה רעה או מרצון לפגוע. וכן אומרים ככה לפעמים כי בעצם זה שמישהו כל הזמן רוצה שבת תשים עליו לב ועושה דברים קטנים כאלה, כנראה אומר שהוא מאוהב בה.
אבל להכות אישה שהיא כבר *איתך*, ואתם ביחד, ואתה מודע לכך שזה מביא לה סבל ואי נעימות, ואפילו פוגע בה בצורה םיזית מאוק רצינית, זה כבר ממש ממש לא בסדר ואין לזה הצדקה בשום צורה.
לא צריך להאשים את כל הבנים שבגלל הדברים הילדותיים שעשו אז, הם יגדלו להיות בעלים מכים.
אבל להכות אישה שהיא כבר *איתך*, ואתם ביחד, ואתה מודע לכך שזה מביא לה סבל ואי נעימות, ואפילו פוגע בה בצורה םיזית מאוק רצינית, זה כבר ממש ממש לא בסדר ואין לזה הצדקה בשום צורה.
לא צריך להאשים את כל הבנים שבגלל הדברים הילדותיים שעשו אז, הם יגדלו להיות בעלים מכים.
אבל דברים שאומרים לך שאתה קטן משאירים בתת מודה גם קאמה גדל זה לא משנה שזה משהו קטן... luna
אף אחד לא אומר את זה, היחידים שאומרים את זה זה ילדים
לי אמרו את זה הגננת ואני אפילו זוכרת את זה (ויש לי חרא זיכרון)
אנונימית
^^^פשוט עצוב שאתם אשכרה מגזימים כל דבר כזה. אם ילד גודל להיות מכה, הבעיה לא בזה שכשהיה קטן ההורים אמרו שכביכול מי שמושך בצמות מאוהב. זה משהו הרבה יותר גדול מזה.
לפי ההגיון שלך, אם יהיה בירור בנושא בבית המשפט, הוא יכול להגיד "אבל אני רק הראיתי לה אהבה ככה". וזה כבר ממש טיפשי ולא מתקבל בשום מקום. כך שלא, שני הדברים הללו לא קשורים. יש בעיה עם הבן אדם, אם הוא מכה את אישתו.
לפי ההגיון שלך, אם יהיה בירור בנושא בבית המשפט, הוא יכול להגיד "אבל אני רק הראיתי לה אהבה ככה". וזה כבר ממש טיפשי ולא מתקבל בשום מקום. כך שלא, שני הדברים הללו לא קשורים. יש בעיה עם הבן אדם, אם הוא מכה את אישתו.
לא דיברתי על זה הילד שמכה זה הילדה שמראים לה שזה שחבר שלה מרביץ לה זה בסדר ברור שאין קשר לזה שאומרים את זה לילד
לא זה ממש לא בסדר. מי אמר שלהרביץ זה בסדר? סליחה אבל עוברים את כל הקטע הזה בגיל 5 כבר, מן הסתם שזה כבר לא חמוד או מראה משהו כשגבר מבוגר מושך למישהי בשיער. הרוב המוחלט של האנשים מבין את העיניין הזה. ומי שלא, אז זה כבר בעייתי...
אף אחד לא מלמד בנות שזה בסדר שמכים אותן.
אף אחד לא מלמד בנות שזה בסדר שמכים אותן.
מה יש לכם? זה ידוע שילדים קטנים מציקים בשביל יחס כי הם לא יודעים איך לבטא את הרגשות שלהם כמו שצריך וזה מביך אותם.
וכמו שלונה אמרה, בדרך כלל לא תראו ילד בן 7 מושך לילדה בצמות או מציק לה.
וכמו שלונה אמרה, בדרך כלל לא תראו ילד בן 7 מושך לילדה בצמות או מציק לה.
באותו הנושא: