10 תשובות
את לא מעריכה
זה די הגיוני. לנהגים חדשים יש סיכוי יותר גבוה לעשות תאונה. לא מצפה שההורים יביאו לי רכב חדש (או בכלל)
את בת 17 ויש לך אוטו
אני בת 18 עדיין מנסה להשיג רשיון
לא הייתי מתביישת לנהוג בו, העיקר שיש רשיון ורכב.
אני בת 18 עדיין מנסה להשיג רשיון
לא הייתי מתביישת לנהוג בו, העיקר שיש רשיון ורכב.
אני מבינה אותך, את כן מעריכה אותם אבל אני מבינה למה את אומרת ככה,זה קצת לא נעים שכולם עם אוטו חדש ורק את עם ישן ,תנסי לנקות אותו אולי לצבוע ולקשט
את צריכה לזכור שכל אחד נמצא בשלב אחר בחיים, ושתדעי שאת יכולה לנסות להרוויח כסף בעצמך ולעשות עליו טרייד אין בשלב מסוים ולשדרג בקטנה.
אני סיימתי רישיון ולא קיבלתי אוטו בכלל
וגם רוב החברים שלי מקבלים מכוניות די ישנות
אני סיימתי רישיון ולא קיבלתי אוטו בכלל
וגם רוב החברים שלי מקבלים מכוניות די ישנות
לרוב בני ה17 עוד אין אוטו, גם אם יש להם רישיון
תאמיני לי רוב מי שבגיל שלך מקנא שיש לך אוטו בכלל
תאמיני לי רוב מי שבגיל שלך מקנא שיש לך אוטו בכלל
תעריכי את זה שקיבלת אוטו משלך, הרוב לא מקבלים אוטו משלהם ונוהגים על האוטו של ההורים
יואו יואו יואו אני כל כך מזדהה.הה.הה!!!!
אני גם בת 17 וגם אני סיימתי ללמוד נהיגה, וגם לי קנו אוטו מאזדה 3 ישנה (האוטו בן 15 שנה)
ואני בול באותו המצב כמוך, כאילו זה לא שאני לא מעריכה שיש לי אוטו.. אבל כאילו זה באמת דיי מביך לנהוג בו..
ועוד יש לי ילדים בכיתה שקנו להם אוטו חדש מהניילונים אז זה כזה באמת לא נוח..
וזה הקטע כי אני כן מבינה למה קנו לי אותו ישן ולא חדש, זה חד משמעית הגיוני אבל עדיין.. :(
אני כל כך שמחה לראות שיש עוד מישהי בול במצב שלי
אני גם בת 17 וגם אני סיימתי ללמוד נהיגה, וגם לי קנו אוטו מאזדה 3 ישנה (האוטו בן 15 שנה)
ואני בול באותו המצב כמוך, כאילו זה לא שאני לא מעריכה שיש לי אוטו.. אבל כאילו זה באמת דיי מביך לנהוג בו..
ועוד יש לי ילדים בכיתה שקנו להם אוטו חדש מהניילונים אז זה כזה באמת לא נוח..
וזה הקטע כי אני כן מבינה למה קנו לי אותו ישן ולא חדש, זה חד משמעית הגיוני אבל עדיין.. :(
אני כל כך שמחה לראות שיש עוד מישהי בול במצב שלי
טיוטה קורולה זה אחלה אוטו
הייתי שמח שיהיה לי כזה
הייתי שמח שיהיה לי כזה
שואל השאלה:
אני מבינה אותך לגמרי ואף אחד לא הבין למה אני מתכוונת ואמרו לי להיות בשקט ןלהגיד תודה
ברור שאני מעריכה אבל עדיין לראות את חבר שלי נוהג על אאודי ןאני על טויטה קורולה
אני מבינה אותך לגמרי ואף אחד לא הבין למה אני מתכוונת ואמרו לי להיות בשקט ןלהגיד תודה
ברור שאני מעריכה אבל עדיין לראות את חבר שלי נוהג על אאודי ןאני על טויטה קורולה
אנונימית
באותו הנושא: