התחברות
הרשמה
אם התחלתי ללמוד נהיגה רגיל וסיימתי 28 אני לא יכול להתחיל ללמוד בקבלנות?
28 ביולי 2020, 02:32
לימוד נהיגה
תשובה אחת
אם סיימת 28 בטח כבר שילמת עליהם אז למה שתרצה לעבור לקבלנות? אם אתה מתכוון שיחזירו לך תכסף על השיעורים ולעבור לקבלנות לא ניראלי אפשרי
A
Anonimit19
באותו הנושא:
בני 17 שפה, התחלתם ללמוד נהיגה?
זה בסדר אם אני בכיתה י"ב ועדיין לא התחלתי ללמוד נהיגה?
התחלתי ללמוד נהיגה. כמה שיעורי נהיגה כדאי לעשות כל שבוע שאלמד את החומר הכי טוב ואגש לטסט כמה שיותר מהר?
מתי התחלתם ללמוד נהיגה? גיל
אהי כבר בת 17.5 ועוד לא התחלתי ללמוד נהיגה אוףף
שהתחלתם ללמוד נהיגה מי התקשר למורה בפעם הראשונה כדי לברר פרטים אתם או ההורים שלכם?
אני כיתה יב בת 17.8 ורק החודש התחלתי ללמוד נהיגה , זה מאוחר?
ללמוד נהיגה בחורף זה בעייתי או שעושים את זה רגיל?
עוד לא התחלתם ללמוד נהיגה/אתם בשיעורי נהיגה/יש לכם כבר רישיון..?
מלא אנשים צוחקים עליי שאני בן 19 ורק לפני לא הרבה זמן התחלתי ללמוד נהיגה...
אני כבר בת 17.5 וממש מצטערת שלא התחלתי ללמוד נהיגה כבר מה לעשות