תשובה אחת
אם סיימת 28 בטח כבר שילמת עליהם אז למה שתרצה לעבור לקבלנות? אם אתה מתכוון שיחזירו לך תכסף על השיעורים ולעבור לקבלנות לא ניראלי אפשרי