4 תשובות
מעבירים לparking ואז מרימים את בלם היד.
קודם p ואז בלם יד, רק אל תשחררי את הברקס עד שאת מרימה את הבלם יד
אני קודם מעביר לp.
מכיר כאלו שקודם מעלים בלם.
אני מעבירה קודם לp אבל אני לא יודעת אם הסדר משנה