8 תשובות
כן
שיתוק שינה חייב להיות עם שיתוק פיזי, אי אפשר לקום, המוח שקוע בחלום והשרירים רפויים.
כן, זה יכול לבוא בהרבה דרכים
נפוץ יותר זה שאת פשוט לא יכולה לזוז
אולי השיתוק הפיזי אצלך היה מוחלש ויכולת להרגיש שאת זזה אבל בעצם לא זזת ממש
לא .
זה השם , בשיתוק שינה זה שיתוק פיזי ב100% מהמקרים .
במקרים כאלו זה שאת בשלב שבין החלום ולמציאות.
לא שיתןק שינה זה נטו שהמוח ער והשרירים לא זאת אןמרת אי אפשר לזוז בכלל אבל המוח שלך ער לגמרי
כעיקרון את יכולה לקום מהר ולהיות קפואה וזהו
שיתוק שינה זה שהגוף ישן והמוח ער אז בשיתוק שינה את לא יכולה לזוז..מה שקרה לך כנראה היית ערה אבל עדיין חצי חלמת או שפשוט היית סהרהורית (ניראלי ככה כותבים) שזה הפוך זה שהמוח ישן והגוף ער
שיתוק שינה קורה בלילה, והוא בהחלט שמוח שלך ער וחולם חלומות שאתה פעיל - אבל השיתוק משתק את כל השרירים - וזה מהסיבה שאם לא היה שיתוק שינה. אתה היית מטייל תוך כדי שינה ועושה את כל מה שאתה חולם פיסית. רק בעיניים אין שיתוק - ואפשר למדוד בהן את התנועות שאתה חולם עליהם מה שנקרא rem - תנועות עיניים מהירות, שמתנועעות כמו שאנחנו רואים או באמת עושים מה שאנחנו חולמים. מי שאין לו שיתוק שינה יכול לעשות תאונה ברכב תוך כדי שינה. יש אנשים עם בעיה כזאת. מה שנקרא בעברית סהרורים.