4 תשובות
לשים שלושה שעונים מעוררים
שואל השאלה:
למה שאני ארצה לקום 30 פעמים
לא מספיק שלוקח לי 50 תנוחות ושעתיים כדי להירדם .
אנונימית
לישון על הצד אמור לעזור
קודם אנונימית תרשי לי להרגיע אותך ששיתוק שינה מפחיד רק כשאת נלחצת/מפחדת ממנו.
את צריכה לנסות להשתלט על הפחד ולחשוב בהיגיון באותו זמן.
אל תנסי להיאבק בו ואל תנסי לקום.
פשוט תשדלי להיות הכי רגועה שאפשר ותנסי לחזור לישון.
עד כמה שידוע (מוזמנים לתקן אותי יש מצב שאני טועה) החוויה של הכניסה לשיתוק שינה הוא דבר שהוא מאוד אינדבידואלי לכל אחד ככה שתצטרכי למצוא מה עוזר לך להימנע ממנו (מה שעוזר לאחרים לב דווקא יעזור לך).
בכל אופן,שיתוק שינה יכולה להיות דרך מעולה להיכנס לחלום צלול ככה שאם זה משהו שקורה לך הרבה דווקא הייתי מנצל את זה!