6 תשובות
את בהיריון זה הדופק של העובר
אנונימית
שואל השאלה:
בבטן*
בבטן*
לפנות לרופא כדי לקבל ייעוץ רפואי נכון.
אני מאמינה שאם את לא מרגישה כאב אז שזה פשוט המצב הנורמלי של הבטן שלך וגם לי יש דופק בבטן(לכולם אמור להיות)
שואל השאלה:
^זה כבר חמישה חודשים בערך ככה
^זה כבר חמישה חודשים בערך ככה
כמו שאני רואה את רואה האנטומיה, את לא צריכה לקפוץ למסקנות יש עורקים בבטן יכול להיות שזה הדופק שאת מרגישה ואת לא באמת יכולה לדעת אם הבטן שלך קשיחה הרי לא למדת את זה וגם יש שרירים יכול להיות שהם נתפסו טיפה וזה למה הבטן שלך מרגישה קשיחה נראה לי זה לא באמת אומר כלום(תאמיני לי האנטומיה הזאת מכניסה כם לי חרדות מיותרות למוח)
באותו הנושא: