12 תשובות
שואל השאלה:
גם במנוחה אני מרגיש אותם אבל בגלל הבטן יש לי
גם במנוחה אני מרגיש אותם אבל בגלל הבטן יש לי
אנונימי
תמשיכי להתאמן בבטן את ממש קרובה לתוצאות שרואים אותן
שואל השאלה:
תמשיך
תמשיך
אנונימי
שואל השאלה:
אך עושים גירעון קלורי תסביר?
אך עושים גירעון קלורי תסביר?
אנונימי
וואי סליחה לא שמתי לב
שואל השאלה:
חחח זה בסדר
חחח זה בסדר
אנונימי
גרעון קלורי זה לאכול פחות ממה שהגוף שלך שורף במשך כל היום(כולל ישיבה מנוחה אימון וכל זה) אפשר לבדוק את זה בגוגל
תוריד אחוזי שומן
אחלה מתן
תרד באחוזי שומן
תרד באחוזי שומן
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי כאילו זה ממש קשה כזה כאילו חבר נתן לי אגרוף לשם וכלום זה כאב קצת
אוקיי כאילו זה ממש קשה כזה כאילו חבר נתן לי אגרוף לשם וכלום זה כאב קצת
אנונימי
תוריד באחוזי שומן (גירעון קלורי)
להמשיך להתאמן
באותו הנושא: