10 תשובות
כן.
כן
לא נשאר לנו רק מבחן אחרון וזהוו
כן, לא מלמדים אותנו
אנחנו באים רק למסיבת סיום.
אנחנו באים רק למסיבת סיום.
לא סיימנו חומר לימוד אבל כן סיימנו מבחנים
יש עוד מלאא חומרר אוףף
המורות תמיד מצליחות להביא חומר אפילו את החומר הכי לא קשור ללמידה
כן, סיימתי גם את כל המקצועות כבר חוץ מפיזיקה.
רק עוד מבחן בהיסטוריה :)
באותו הנושא: