8 תשובות
נופפ
אני בבית עקב שבר בקרסול ולא לומדים כרגע אז מבחינתי סיימתי את בית הספר השנה
בעיקרון כן אבל יש לנו בגרות ביולי
אנונימית
יום ראשון
בהצלחה (:
@by.myself
כן אבל בעצם לא כי יש לי בגרויות כל החלק הראשון של החופש
בעיקרון מסיימים ב20 אבל תכלס אנחנו לא לומדים מאתמול.
יום ראשון בסטיי