רשמתי משהו למחנכת שלי כי היא ממש עוזרת לי (השם שלה )תודה רבה לך על העזרה היום גרמת לי להאמין בעצמי טיפה , גם שחשבתי שלא אצליח ובזכותך אני עושה דברים ורואה שאני מסוגלת גם כשאני חושבת שלא אני באמת מודה לך על הכל ואת מורה מדהימה. והיא רשמה בכיף ואת השם שלי לאדעת אני פשוט מרגישה שהיא שונאת אותי אבל אני לא יכולה לומר את זה אחרי מה שקרה היום אבל גם היום כשלא הגיעו היא ישבה לידי ושאלה מה עשיתי בבית כשלא באתי ואמרתי לה שלא הרגשתי טוב והיא אמרה אוי אוי וכאילו לאדעת לא ממש נשמע שאכפת לה אוקיי אז היום היה לי שיעור ספורט ובגלל שאני בדרך כלל לא ממש טובה במבדקים אז הייתי צריכה להשלים היום והייתי לבד בספורט כי כולם לא באו בגלל טיול שהיה ואז המחנכת שלי אמרה לי לעשות ואמרתי לה שאני לא מסוגלת ושאני לא אצליח והיא אמרה קדימה חמודה את יכולה ואז עוד מורות עודדו אותי לעשות וגם היא ובסוף הם עשו איתי ביחד קפיצה בחבל ופלאנק ושאלו מה אני מעדיפה 0 או 55 ואמרתי 0 אז הן שכנעו אותי ובסוף קיבלתי 100 ו 100 בקיצור בסוף השיעור המחנכת שלי אמרה לי כל הכבוד