6 תשובות
תגידי לו את זה בצורה יפה
תקשיבי אחותי, אין דבר כזה הפסקה בעיניי. זה יכול ממש לפגוע בו , אם יש לך ספק כל שהוא בנוגע לזוגיות שלכם אז כנראה שזה לא צריך לקרות, לפחות לא כרגע
שואל השאלה:
אני רוצה רק הפסקה עד סוף היום להבין איך אני מרגישה לגבי הקשר.. כדאי?
אני רוצה רק הפסקה עד סוף היום להבין איך אני מרגישה לגבי הקשר.. כדאי?
אנונימית
מה זה הפסקה עד סוף היום? לא כדאי בכלל
אין דבר כזה
את רוצה זמן לחשוב? תעלמי , אל תהיי בטלפון ותעשי דברים שלך ותחשבי
אין דבר כזה
את רוצה זמן לחשוב? תעלמי , אל תהיי בטלפון ותעשי דברים שלך ותחשבי
זה טוב הפסקה, אני במקומך הייתי לוקחת יומיים ואפילו שבוע, תראי איך את מרגישה בלעדיו
זה ממש לא בסדר לדעתי,זה לשחק לגמרי בבן אדם. מה זה הפסקה? שטויות במיץ בעיניי סליחה.
באותו הנושא: