34 תשובות
דעתי זאת צודקת.אני לגמרי מסכימה איתך לא כולם ככה אבל יש הרבה כאלה
שואל השאלה:
כן אבל זה הרוב ששולט
אנונימית
הכל עניין של חינוך ואורח חיים, לייקים נותן ריגוש אך מודעים שזה לא גולת הכותרת ותכלית בחיים
צריך לקחת איזון ולהנות מהכל
כן ואת שונה ומיוחדת?
אנונימית
דור חרא הייתי שבוע שעבר באוטובוס חזרתי הביתה פתאום ילדים עצרו את הנהג בעטו באוטובוס ילדים נראים בני איזה שבע מעשנים מקללים ניסו לעלות דור זבל עם כל הטיקטוק והאינטסגרם וכל ילד בגן מקלל בן זונה בלי שהוא יודע מה זה מפחד מה יהיה כשארצה להביא ילדים לכאן..
ואיך הדורות הקודמים יותר טובים?
כן. יותר יראה מההורים, יותר כבוד לאנשים יותר חינוך.
נכוןן
יותר יראה כי פעם היו מרביצים לילדים יהונתן הקטן
שואל השאלה:
דוחפים לילדים פלאפונים מגיל 5 לא מתפלאה..
אנונימית
זה לא הדור שלנו זה הדור הקודם שדוחף לילדים טלפונים
אני לא ממש מסכימה איתך, כי יש כאלה כמו שתיארת אבל לא כולם וגם לא הרוב
את חושבת שאת מיוחדת כי אין לך טיקטוק?
אנונימית
קיצור תמיד יהיו יתרונות וחסרונות בכל דור והאמת שהדור שלנו הכי מוצלח
אני חושבת?
שואל השאלה:
לא אהובה אני לא מרגישה מיוחדת כי אין לי טיקטוק
אין לי כל כך איך להסביר את זה .. אני פשוט בן אדם עמוק כזה ומאוד טובת לב
ולפעמים אני רואה מקרים שמשאירים אותי פעורת פה
כאילו מרגיש שיש פה המון המון חוצפה, שהורים כבר לא יודעים לחנך את הילדים שלהם
שהולכים למסעדה והדבר הראשון זה שחייבים לתעד ולעלות
זה שיטחי בעניי .. ויש המון דוגמאות
אנונימית
הדור הכי טוב , מבחינת זכויות נשים , זכויות אדם , ביטחון ומלחמות , אסונות טבע ף טכנלוגיה , שפע לאנושות ,ועוד אין מה להתלונן
לא יודעת זה תלוי במי את פוגשת יש אנשים טובים ורעים כמו בכל דור אחר גם הדורות הקודמים לא היו ככ טובים כי הייתה פחות קבלה לזכויות נשים להטב יותר חשיפה לנושאים מסויימים פחות מקרי אלימות במשפחה אבל גם שלנו לא טוב
שואל השאלה:
דיברתי נטו על החברה שלנו לא על מה שמסביב
אנונימית
כמו שכבר כתבו פה, ההורים לא מהדור הזה^^^^
הדוגמאות שהיא נתנה גם של החברה שלנו^^
וקל לדבר רק על מה שלא בסדר אצלנו, על כל דבר יש משהו רע להגיד
אני כל כך מזדהה עם שואלת השאלה
אז זה תלוי באנשים שאת פוגשת הדור הזה לא חרא כולו זה שיש אנשים שפגשת שהם לא טובים לא אומר שכולנו ככה זה שאת בן אדם עמוק וטוב לב לא אומר שרובנו גם לא ורובנו ממש נחמדים
צודקת מאוד!
אבל כתוב איפשהו, אני חושבת בגמרא אבל לא בטוחה מאה אחוז, מה הסימנים של הגאולה. והתיאור מדוייק לתיאור של הדור שלנו.
יש בדור שלנו המון חוצפה, חוסר כבוד, אנשים שמשנים ומעוותים את התורה וממשלה הזויה,
אבל, וזה אבל גדול, את יכולה להסתכל גם על הצד השני. על כל האידיאלים והערכים העצומים שיש בדור הזה, על ההפגנות, על החיפוש אחרי האמת והצדק.. יש לנו דור עוצמתי בטירוף! רק צריך לדעת לנתב את הכוחות העצומים שלנו לעשיה, לטוב, לקידום המדינה והעולם
והכי חשוב-לזכור שיש לנו כוח בידיים. להאמין בדור שלנו!
כל האלה המבוגרים שתמיד נאנחים ואומרים בצער "אויי הדור של היום..." הם טועים! הם לא מבינים איזה נכס יקר זה! הם לא מבינים עד כמה יש לנו כוח, כמה הדור הזה מוביל אותנו לגאולה(:
לילט ופורים שמח❤
שואל השאלה:
הלוואי שיגיע כבר מאסנו ! חח
לילה טוב מדהימה
אנונימית
כן אבל לא כולם ככה לכל אחד יש אופי שונה
לצערי כן אבל צריך לחפש את הreal people
הדור הכי טוב שיש להיות בחיים
אנונימית
אין דור טוב יותר בהיסטוריה האנושית שהיה טוב יותר מבחינה להיות אישה ובכללי באיכות חיים בהיסטוריה , כל בן אדם צריך להגיד תודה רוב האנשים בעולם הזה לא היו מחזיקים חודש לפני 100 שנה ואני מפרגנת.
יש פה קישור למה שאמרתי על התיאור של הגאולה.
באמת שזה מרגש לראות כמה זה נכון עלינו(:
הדור שלנו שיטחי זה בטוח, אבל ממש ממש ממש לא כולם. אין סיבה להכליל. יצא לי כמה פעמים לחשוב על כמה שאנחנו עסוקים בטלפון ולייקים וסטורי וכל השיט הזה , אבל בסך הכל הגענו למקום טיפה יותר טוב או לפחות אשלייה יותר טובה , יש יותר קבלה , אם זה במקרה הלהטבי או בכל מקרה אחר. יש הרבה פחות אלימות, הממשלה אומנם עדיין דפוקה כמו שתמיש הייתה , אבל הנקודה שלי היא שיש כמה צדדים, אין רק רע. וחשוב להתמקד באישיות שלך ובסביבה שלך מאשר דור שלם. אנחנו לא כאלה נוטראיים. תחשבי במה את יכולה להשתפר
גם אני ככה אני גם מרגישה שהדור נדפק ושאף אחד לא מכבד אף אחד נגיד הילדים בכיתה שלי רבים עם המורה ומזלזלים בה וזה ככ לא יפה ומכבד
לא כולם ככה