7 תשובות
אין לי כוח נו זה ארוך
אנונימית
את ממש לא מגזימה היא נצלנית וזה ממש מגעיל מצידה לעשות את זה . תגידו למורה שעשיתם הכל לבד והיא לא עשתה כלום
לא מגזימה בכלל
את לא מגזימה , היא חסרת אחראיות והייתה צריכה לעשות את העבודה כמו כל אחת בקבוצה ולא להכשיל את הקבוצה
את לא מגזימה, ואת לא צריכה לכסות עליה גם, לא הוגן שתעשי את והאחרים את העבודה והיא תעשה מה שבא לה, זכותך להיות עצבנית, ולעשות מה שתראי לנכון
שואל השאלה:
הייתי מגישה את זה בלי השם שלה או מתלוננת עליה, אבל אנחנו 4 בקבוצה ואמרו שאם הקבוצה היא מתחת ל4 ילדים פוסלים לה את העבודה. והיא גם חביבת המורה והמחנכת
אנונימית
אל תגידי בלי השם שלה, תגשי למורה ותגידי לה מה שקרה, ושזה לא לגיטימי ואת רוצה שהיא תדע מזה, מה שקורה מעבר לזה, זה לא קשור אליך