3 תשובות
בסדיר שלך תקבלי תג יחידה
אני קיבלתח תג יחידה כבר בטירונות
אבל תקבלי רשמי שתגיעי לסדיר
אבל תקבלי רשמי שתגיעי לסדיר
בסדיר. בהתאם לבסיס שבו תשרתי.
באותו הנושא: