13 תשובות
באוזן ובאף עשיתי
זה לא כאב כשעשיתי, זה כאב בחודש הראשון כשנגעתי בזה בטעות.
איפה את עושה?
יש מקומות שכואב ויש מקומות שלא
אנונימית
אני חושבת שהיא התכוונה באיזה מקום בגוף את עושה
הממ עשיתי 4 באוזן ואחד באף.
באף זה היה סבבה לא כאב.
מה שכן הטרגוס היה 4/10 בכאב.
ורוק היה 3/10 בכאב. אבלל זה כן עגיל שההחלמה שלו זה סיוט
אינדסטריאל - כואב בטירוף
מידל הליקס - כואב+
רגילים - הייתי קטנה, לא זוכרת
עגיל שני - בקטנה אבל כאב
הליקס - בקטנה ממש
אנשים שעשו ספטום - זה ממש כואב? אני מתכננת לעשות
הספטום לא כאב תאמת רק יורד דמעות וזה קליל.
יש לי 3 עגילים והליקס ובצד ימין ו2 עגילים בצד שמאל רק ההליקס כאב ולקח לו חצי שנה עד שהפסיק לכאוב
לא כאב
שואל השאלה:
עשיתי שתי עגילים באוזן ודבקה לא כאב לי בכלל תודה רבה
שואל השאלה:
אני הולכת ליופי לי
שואל השאלה:
אני הולכת או ביופי לי
התכוונתי באיזה מקום את עושה תעגיל כאילו בתנוך, באף, הליקס וכו
אנונימית